Pubblicazioni recenti
GROSSO M., CASTALDO S., Li H., Larivière B.
What Information Do Shoppers Share? The Effect of Personnel-, Retailer-, and Country-Trust on Willingness to Share Information
Journal Of Retailing, 2020, vol.96, no. 4, pp.524-547
CASTALDO S., GROSSO M.
An empirical investigation to improve information sharing in online settings: a multi-target comparison in Handbook of research on retailing techniques for optimal consumer engagement and experiences
Musso Fabio, Druica Elena (a cura di), IGI Global, pp.355-379, 2020
CASTALDO S., GROSSO M., VILLA D.I.
La bussola della fiducia per il management - The Compass of Trust for Management
2020, Economia & Management, Milano
CASTALDO S., GROSSO M.
Conquistare mercati e clienti
Egea, Milano, Italia, 2018
CASTALDO S., GROSSO M., PREMAZZI K.
Experience retail: le nuove funzioni del punto di vendita nell'omni-channel economy in Marketing, una disciplina fantastica: omaggio a Enrico Valdani
Busacca Bruno, Costabile Michele (a cura di), Egea, pp.157-170, 2018
GROSSO M., CASTALDO S., GREWAL A.
How store attributes impact shoppers’ loyalty in emerging countries: An investigation in the Indian retail sector
Journal Of Retailing And Consumer Services, 2018, vol.40, pp.117-124