Sandro Castaldo

Marketing and Sales

Biografia

Pubblicazioni recenti

CASTALDO S., BERTOLI G., CILLO P., TROILO G., VERONA G. (a cura di) Innovazione e Management. Omaggio a Salvio Vicari Egea, Milano, Italia, 2022
GROSSO M., CASTALDO S., Li H., Larivière B. What Information Do Shoppers Share? The Effect of Personnel-, Retailer-, and Country-Trust on Willingness to Share Information Journal of Retailing, 2020, vol.96, no. 4, pp.524-547
TENCATI A., CASTALDO S., MISANI N. A Qualified Account of Supererogation: Toward a Better Conceptualization of Corporate Social Responsibility Business Ethics Quarterly, 2020, vol.30, no. 2, pp.250-272
CASTALDO S., GROSSO M., PREMAZZI K. Retail and Channel Marketing. 2nd edition Edward Elgar Publishing, Gran Bretagna, 2020
CASTALDO S., GROSSO M. An empirical investigation to improve information sharing in online settings: a multi-target comparison in Handbook of research on retailing techniques for optimal consumer engagement and experiences Musso Fabio, Druica Elena (a cura di), IGI Global, pp.355-379, 2020
GROSSO M., CASTALDO S., GREWAL A. How store attributes impact shoppers’ loyalty in emerging countries: An investigation in the Indian retail sector Journal of Retailing and Consumer Services, 2018, vol.40, pp.117-124

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Direttore

GO TO MARKET & CHANNEL MANAGEMENT Sviluppare strategie di commercializzazione e distribuzione di successo
  • Data inizio
  • Durata
  • Formato
  • Lingua
  • 25 ott 2022
  • 4,5 giorni
  • Class
  • Italiano

Prendere le decisioni giuste nelle strategie di commercializzazione e distribuzione di prodotti e servizi predisponendo concretamente un piano di go-to-market.