Sandro Castaldo

Marketing and Sales

Biografia

Pubblicazioni recenti

GROSSO M., CASTALDO S., Li H., Larivière B. What Information Do Shoppers Share? The Effect of Personnel-, Retailer-, and Country-Trust on Willingness to Share Information Journal Of Retailing, 2020, vol.96, no. 4, pp.524-547
TENCATI A., CASTALDO S., MISANI N. A Qualified Account of Supererogation: Toward a Better Conceptualization of Corporate Social Responsibility Business Ethics Quarterly, 2020, vol.30, no. 2, pp.250-272
CASTALDO S., GROSSO M., PREMAZZI K. (a cura di) Retail and Channel Marketing. 2nd edition Edward Elgar Publishing, Gran Bretagna, 2020
CASTALDO S., GROSSO M. An empirical investigation to improve information sharing in online settings: a multi-target comparison in Handbook of research on retailing techniques for optimal consumer engagement and experiences Musso Fabio, Druica Elena (a cura di), IGI Global, pp.355-379, 2020
GROSSO M., CASTALDO S., GREWAL A. How store attributes impact shoppers’ loyalty in emerging countries: An investigation in the Indian retail sector Journal Of Retailing And Consumer Services, 2018, vol.40, pp.117-124
CASTALDO S., GROSSO M. Conquistare mercati e clienti Egea, Milano, Italia, 2018

Articoli correlati

Alle radici della customer loyalty in India
Tempo richiesto 6 min
Il marketing della fiducia
Autori
Tempo richiesto 4 min
Dal negozio al megastore: la rinascita di Prénatal
Tempo richiesto 5 min

Direttore

OMNICHANNEL MARKETING
  • Data inizio
  • Durata
  • Formato
  • Lingua
  • 26 Ott 2021
  • 4 giorni
  • Blended
  • Italiano

Per mettere al centro il cliente, sviluppando un’esperienza ‘seamless’ durante l’intero customer journey.