Magda Antonioli

Government, Health and Not for Profit

Biography

Latest publications

ANTONIOLI M., MOTTIRONI C. Wine and food tourism and place identity: the strategic role of local networks in Place branding. Connecting tourist experiences to places Pantea Foroudi, Chiara Mauri, Charles Dennis, T.C.Melewar (Eds),Routledge, chap. 15, 2019
ANTONIOLI M., BRICCHI S. Are social eating events a tool to experience the authentic food and wine culture of a place? in Gastronomy and Local Development The Quality of Products, Places and Experiences Nicola Bellini, Cécile Clergeau, Olivier Etcheverria (Eds),Routledge, chap. 14, 2018
ANTONIOLI M., BRICCHI S. Il rilancio turistico dell'area del terremoto di "Amatrice-Norcia-Visso" letto attraverso l'ascolto della rete in Rapporto sul Turismo Italiano – XXI Edizione 2016/2017 Bacheri Emilio, Micera Roberto, Morvillo Alfonso (Eds),Rogiosi Editore, 2018
ANTONIOLI M., BRICCHI S. Il turismo di lusso: stato attuale e potenzialità in Rapporto sul Turismo Italiano – XXI Edizione 2016/2017 Bacheri Emilio, Micera Roberto, Morvillo Alfonso (Eds),Rogiosi Editore, 2018
ANTONIOLI M., DI SALLE M. Il turismo LGBT in Europa: un'analisi dei portali di promozione turistica dei 28 paesi in Rapporto sul Turismo Italiano – XXI Edizione 2016/2017 Bacheri Emilio, Micera Roberto, Morvillo Alfonso (Eds),Rogiosi Editore, 2018
ANTONIOLI M., MOTTIRONI C. (Eds.) Turismo Egea, Milano, Italy, 2016

Related Articles

Italian tourism is good, but could be even better
Authors
Required time 5 min