Magda Antonioli

Government, Health and Not for Profit

Biography

Latest publications

ANTONIOLI M. La grande sfida di Milano-Cortina Economia & Management, 2022, no. 3, pp.47-51
ANTONIOLI M., BRICCHI S. Le nuove tendenze del turismo balneare Economia & Management, 2022, no. 3, pp.8-12
ANTONIOLI M., MOTTIRONI C. Wine and food tourism and place identity: the strategic role of local networks in Place branding. Connecting tourist experiences to places Pantea Foroudi, Chiara Mauri, Charles Dennis, T.C.Melewar (Eds),Routledge, chap. 15, 2019
ANTONIOLI M., BRICCHI S. Are social eating events a tool to experience the authentic food and wine culture of a place? in Gastronomy and Local Development The Quality of Products, Places and Experiences Nicola Bellini, Cécile Clergeau, Olivier Etcheverria (Eds),Routledge, chap. 14, 2018
ANTONIOLI M., BRICCHI S. Il rilancio turistico dell'area del terremoto di "Amatrice-Norcia-Visso" letto attraverso l'ascolto della rete in Rapporto sul Turismo Italiano – XXI Edizione 2016/2017 Bacheri Emilio, Micera Roberto, Morvillo Alfonso (Eds),Rogiosi Editore, 2018
ANTONIOLI M., BRICCHI S. Il turismo di lusso: stato attuale e potenzialità in Rapporto sul Turismo Italiano – XXI Edizione 2016/2017 Bacheri Emilio, Micera Roberto, Morvillo Alfonso (Eds),Rogiosi Editore, 2018

Related Articles

Italian tourism is good, but could be even better
Authors
Required time 5 min