Andrea Lanza

Marketing and Sales

Biography

Latest publications

LANZA A., SIMONE G., LUBERTO G. Il dilemma del rinnovatore nella gestione del Turnover Collettivo Economia & Management, 2020, vol.2, pp.60-65
Cattani Gino, Ferriani Simone, LANZA A. Deconstructing the Outsider Puzzle: The Legitimation Journey of Novelty Organization Science, 2017, vol.28, no. 6, pp.965-992
LANZA A., Simone Giuseppina, Bruno Randolph Resource orchestration in the context of knowledge resources acquisition and divestment. The empirical evidence from the Italian “Serie A” football European Management Journal, 2016, vol.34, no. 2, pp.145-157
LANZA A., SIMONE G. Le scelte di rinnovamento del capitale umano: il ruolo dell'esperienza in ingresso e di quella ceduta. L'evidenza empirica nella Serie A di calcio Economia & Management, 2015, vol.6, pp.120-135
LANZA A. : Squadra che vince non si cambia? Il contributo dei 'nuovi arrivati' e dei 'veterani' in presenza di un cambiamento nel management aziendale Sviluppo & Organizzazione, 2015, vol.264, pp.46-56
LANZA A., Passarelli M. Technology change and dynamic entrepreneurial capabilities Journal Of Small Business Management, 2014, vol.52, no. 3, pp.427-450

Related Articles

How to create value for business customers
Authors
Required time 3 min