Pubblicazioni recenti
BORGHINI S., Sherry J. F., Joy A.
Attachment to and Detachment from Favorite Stores: An Affordance Theory Perspective
Journal of Consumer Research, 2021, vol.47, no. 6, pp.890-913
Morrow G., BORGHINI S.
Data Analysis and the Arts: The Mistake of Ignoring the Numbers in Managing the Cultural Business
Michela Addis, Andrea Rurale (a cura di), Routledge, chap. 6, pp.184-212, 2021
BORGHINI S., Maclaran P., Bonnin G., Cova V.
The ecology of the marketplace experience in Marketing Management
Luca M. Visconti, Lisa Peñaloza, Nil Toulouse (a cura di), Routledge, pp.408-426, 2020
BORGHINI S.
Il ruolo del consumo nel processo di trasformazione del sé: quando il marketing deve offrire un contributo
Economia Aziendale Online, 2019, vol.10, no. 3, pp.525-535
Corciolani M., BORGHINI S., Scarpi D.
Buying, renting, and sharing: Investigating new forms of acquisition
Mercati e Competitività, 2018, no. 1, pp.13-18
BORGHINI S.
I bambini si raccontano. Opportunità e implicazioni etiche in Marketing. Una disciplina fantastica. Omaggio a Enrico Valdani
B. Busacca, M. Costabile (a cura di), Egea, pp.85-97, 2018