Latest publications

Borghini S., Zerbini F. Release Capacity in the Vendor Selection Process Journal Of Business Research, 2015, vol.68, pp.405-414
BORGHINI S., GOLFETTO F., RINALLO D. Using anthropological methods to study industrial marketing and purchasing: an exploration of professional trade shows SPACES online - Spatial Aspects Concerning Economic Structures, 2014, vol.12, no. 2
Mauri C., Borghini S., Fiordalisi E., Cavazzana E. I bambini e le marche. "Per vincere, emozionarsi, lievitare nell’aria perché hanno un’anima" Mercati E Competitività, 2011, vol.2, pp.99-124
BORGHINI S., CARÙ A., Cova Bernard Representing BtoB reality in case study research: Challenges and new opportunities Industrial Marketing Management, 2010, vol.39, no. 1, pp.16-24
BORGHINI S., ZAGHI K. L'attaccamento ai luoghi commerciali. Viaggio nelle esperienze quotidiane e straordinarie dei consumatori Micro & Macro Marketing, 2007, vol.16, no. 1, pp.59-69
BORGHINI S. Store Design e Servicescape in Store management: il punto vendita come luogo di customer experience S.Castaldo, C.Mauri(Ed), Franco Angeli, chap. 3, pp.100-132, 2017