Latest publications

Malerba F., Perrone V., Corrocher N., Fontana R. Poste Italiane - L'innovazione come strategia vincente Egea, Italy, 2012
MALERBA F., PERRONE V., CORROCHER N., FONTANA R. Poste Italiane: L’innovazione come strategia vincente Egea, Milano, Italy, 2012
TORTORIELLO M., PERRONE V., McEvily B. Cooperation among competitors as status-seeking behavior: network ties and status differentiation European Management Journal, 2011, vol.29, no. 5, pp.335-346
CHIACCHIERINI C., PERRINI F., PERRONE V. Il metodo I-Valuation: le basi strategiche della valutazione finanziaria La Valutazione delle Aziende, 2008, vol.51, pp.34-68
CAPPETTA R., PERRONE V., PONTI A. Competizione Economica E Competizione Simbolica: Capacità Organizzative Per Il Fashion System Economia & Management, 2003, no. 2, pp.73-88
Perrone V. La crisi della foresta non è tutta la vita dell'albero: le microfondamenta della crescita 2013, Economia & Management, Italy

Grants & Honors

Teaching Award - Undergraduate School - Università Commerciale Luigi Bocconi , 2021

Related Articles

In Trust We Trust: the trust-based organization
Authors
Required time 5 min
Work isn’t just about bringing home a paycheck
Authors
Required time 2 min