Iolanda D'Amato

Operations and Technology Management

Biography

Latest publications

BETTUCCI M., D'AMATO I., PEREGO A., POZZOLI E. I 9 Pillar dell’omnicanalità 2016, Harvard Business Review Italia, Italy
D'Amato I. La filiera del vero. Contraffazione e autenticità dei prodotti Made in Italy Egea, Milano, Italy, 2016
BETTUCCI M., D'AMATO I., PEREGO A., POZZOLI E. Il backstage dell’omnicanalità 2016, Harvard Business Review Italia, Italy
D'AMATO I., BETTUCCI M., PEREGO A., POZZOLI E. Incontri ravvicinati con l’omnicanalità Economia & Management, 2016, vol.3, pp.28-33
D'AMATO I., RINALDI F. R. Ingredient Branding & Supply Chain Transparency in the Jeanswear Industry: The ISKO (TM) Case 2016, The Case Centre, Great Britain
D’AMATO I., BETTUCCI M., PEREGO A., POZZOLI E. Omnicanalità. Assicurare continuità all’esperienza del cliente Egea, Milano, Italy, 2016