Giulia Miniero

Marketing and Sales

Biography

Latest publications

MINIERO G., HOLST C. Corporate communication and the arts in Managing the Cultural Business: Avoiding Mistakes, Finding Success M. Addis, A. Rurale (Eds),Routledge, chap. 10, 2020
CAIOZZO P., CITO M. C., GUENZI P., MINIERO G., GHADDAR S. How students perceive salespeople and the sales job GSSI - Global Sales Science Institute Conference - 8-9 June, 2017, Le Morne, Mauritius
ZAGHI K., MINIERO G. Il cliente percepito Economia & Management, 2017, vol.3, pp.17-22
CAIOZZO P., CITO M. C., MINIERO G. Venditori si nasce? Il mestiere visto dagli studenti Economia & Management, 2017, vol.1, pp.13-17
CAIOZZO P., GUENZI P., MINIERO G., CITO M. How students perceive salespeople and the sales job Global Sales Science Institute (GSSI) Conference, 2016, Birmingham, Great Britain
Addis M., Ricotta F., Miniero G. Personalizzazione vs. semplificazione: Ottimizzare la differenziazione divertendosi in A. Mattiacci, F. Ceccotti, Non c'è più il marketing di una volta: scritti in ricordo di Gennaro Cuomo CEDAM, 2016