Latest publications
MINIERO G., HOLST C.
Corporate communication and the arts in Managing the Cultural Business: Avoiding Mistakes, Finding Success
M. Addis, A. Rurale (Eds),Routledge, chap. 10, 2020
CAIOZZO P., CITO M. C., GUENZI P., MINIERO G., GHADDAR S.
How students perceive salespeople and the sales job
GSSI - Global Sales Science Institute Conference - 8-9 June, 2017, Le Morne, Mauritius
ZAGHI K., MINIERO G.
Il cliente percepito
Economia & Management, 2017, vol.3, pp.17-22
CAIOZZO P., CITO M. C., MINIERO G.
Venditori si nasce? Il mestiere visto dagli studenti
Economia & Management, 2017, vol.1, pp.13-17
CAIOZZO P., GUENZI P., MINIERO G., CITO M.
How students perceive salespeople and the sales job
Global Sales Science Institute (GSSI) Conference, 2016, Birmingham, Great Britain
Addis M., Ricotta F., Miniero G.
Personalizzazione vs. semplificazione: Ottimizzare la differenziazione divertendosi in A. Mattiacci, F. Ceccotti, Non c'è più il marketing di una volta: scritti in ricordo di Gennaro Cuomo
CEDAM, 2016