Paola Cillo

Marketing and Sales

Biography

Latest publications

CILLO P., GROSSETTI F., RUBERA G. Quando le immagini diventano un serbatoio di dati per le aziende Economia & Management, 2022, no. 4, pp.64-68
CILLO P., VERONA G. The strategic organization of innovation: State of the art and emerging challenges Strategic Organization, 2022, vol.20, no. 4, pp.743–756
Zanella P., CILLO P., VERONA G. Whatever you want, whatever you like: How incumbents respond to changes in market information regimes Strategic Management Journal, 2022, vol.43, no. 7, pp.1258-1286
BERTOLI G., CASTALDO S., CILLO P., TROILO G., VERONA G. (Eds.) Innovazione e Management. Omaggio a Salvio Vicari Egea, Milano, Italy, 2022
CILLO P., PRANDELLI E. La costruzione di risorse di fiducia nelle relazioni parasociali: il ruolo di influencer reali e virtuali nei contesti digitali in Innovazione e Management: Omaggio a Salvio Vicari G. Bertoli, S. Castaldo, P. Cillo, G. Troilo, G. Verona (Eds),Egea, pp.315-326, 2022
BERTOLI G., CASTALDO S., CILLO P., TROILO G., VERONA G. L’evoluzione del pensiero scientifico di Salvio Vicari in Innovazione e Management: Omaggio a Salvio Vicari G. Bertoli, S. Castaldo, P. Cillo, G. Troilo, G. Verona (Eds),Egea, pp.11-24, 2022

Grants & Honors

Excellence in Research - UniversitĆ  Commerciale Luigi Bocconi , 2022
Excellence in Research - UniversitĆ  Commerciale Luigi Bocconi , 2020
Excellence in Research - UniversitĆ  Commerciale Luigi Bocconi , 2018
Excellence in Research - UniversitĆ  Commerciale Luigi Bocconi , 2013

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