Karin Zaghi

Marketing

Biography

Latest publications

ZAGHI K. In-store brand equity. Comunicare e valorizzare la marca nella distribuzione moderna Franco Angeli, Milano, Italy, 2024
ZAGHI K. Visual merchandising. L'esperienza multisensoriale nel punto vendita tra esposizione, comunicazione digitale e sostenibilità Franco Angeli, Milano, Italy, 2023
ZAGHI K. Tra mito e realtà. L’in-store brand equity al tempo delle crisi Economia & Management, 2023, no. 4, pp.107-113
ZAGHI K. CMS, un nuovo modello di category management in Creare valore con il category management sostenibile AA.VV.(Ed), StrategiQs Edizioni - Harvard Business Review Italia, pp.31-54, 2021
MAURI C., ZAGHI K. Il coinvolgimento dell'industria di marca nelle tecnologie digitali in-store Micro & Macro Marketing, 2020, vol.2, pp.353-376
ZAGHI K. Visual merchandising leva di marketing Economia & Management, 2018, no. 4, pp.69-74

Related Articles

Fase 2 e oltre: quale sarà la nuova normalità per i negozi?
Authors
Required time 1 ora e 27 sec
The shut-in economy and its impact on distribution
Authors
Required time 6 min

Director

Category Management Creare valore con la gestione efficace dell'assortimento
  • Duration
  • wkly effort
  • Format
  • Language
  • Price
  • 5 weeks
  • 3 hours
  • online
  • Italian
  • 500€

The program enables you to deal with the whole Category Management process, exploring all the steps for implementing the operational model in a systemic way.

Store Management Ripensare il punto vendita nell’era dell’omnicanalità
  • Duration
  • wkly effort
  • Format
  • Language
  • Price
  • 5 weeks
  • 3 hours
  • On Demand
  • Italian
  • 500€

The program explores the design and management phases of a point of sale, conceived and experienced as a relational environment focusing on the customer experience.

Visual Merchandising Comunicazione nel punto vendita e valore per il cliente
  • Duration
  • wkly effort
  • Format
  • Language
  • Price
  • 8 weeks
  • 4 hours
  • On Demand
  • Italian
  • 600€

The program analyzes point of sale design and management processes with an experiential approach.

Trade marketing Dal category management all’in-store communication
  • Start date
  • Duration
  • Format
  • Language
  • 8 Oct 2024
  • 5 days
  • Online
  • Italian

Conoscere le dinamiche, le tecniche e i ruoli del trade marketing per migliorare l’esperienza di shopping in un contesto omnicanale, valorizzare l’offerta.