Chiara Mauri

Marketing

Biography

Latest publications

MAURI C. Le nuove tecnologie nel retail: «Conosco, ma non sempre utilizzo» in Innovazione e Management: Omaggio a Salvio Vicari G. Bertoli, S. Castaldo, P. Cillo, G. Troilo, G. Verona(Ed), Egea, pp.201-210, 2022
MAURI C., Grazzini L., Ulqinaku A., Poletti E. The effect of front-of-package nutrition labels on the choice of low sugar products Psychology & Marketing, 2021, vol.38, no. 8, pp.1323-1339
MAURI C., Nava C. R. Do tourists experience boredom in mountain destinations? Annals of Tourism Research, 2021, vol.89, pp.103213
Di Gregorio A., MAURI C., Resciniti R. Il marketing per una società migliore Guerini Next, Milano, Italy, 2021
MAURI C., POZZOLI E., PASINI P. Smart Grocery Retail. L'impatto delle nuove tecnologie Egea, Milano, Italy, 2021
MAURI C., ZAGHI K. Il coinvolgimento dell'industria di marca nelle tecnologie digitali in-store Micro & Macro Marketing, 2020, vol.2, pp.353-376

Related Articles

The store: where customer experience happens
Required time 6 min
Edoardo Freddi exports Italian wine all over the world
Authors
Required time 5 min
The impact of new technologies in retail
Required time 4 min