Pubblicazioni recenti
LOJACONO G.
Il Lusso è Cultura in Manager del Futuro
E. Baglieri (a cura di), Egea, chap. 8, pp.123-135, 2022
LOJACONO G.
The fine line between localization and cultural appropriation in personal luxury goods: An exploratory study
Strategic Change, 2022, pp.1-10
LOJACONO G., PAN L. R. Y.
Resilience of Luxury Companies in Times of Change
De Gruyter, Berlin, Germania, 2021
LOJACONO G.
Il mondo del lusso non è più lo stesso (ed è meglio così) - The World of Luxury is No Longer the Same (Which is Good)
Economia & Management, 2020, no. 4, pp.63-69
LOJACONO G.
The Entry in International Markets in Corporate Strategy For A Sustainable Growth. Alignment, Execution, and Transformation
G. Corbetta, P. Morosetti (a cura di), Bocconi University Press - BUP, chap. 12, pp.145-154, 2020
CARCANO L., LOJACONO G.
Made in Italy industries. Managerial issues and best practices
Bocconi University Press - BUP, Milano, Italia, 2018