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                                Massi M., Vocino A., PIANCATELLI C., CILLO P., Pellicelli A. C.
                                Revolutionizing consumption: Unveiling the Allure of NFTs and digital twins for sustainable luxury fashion
                                Journal of Business Research, 2026, vol.202, pp.115757
                            
                        
                            
                                RINALDI F. R., PIANCATELLI C., KHATAMI F.
                                La trappola del greenwashing: strategie per un’autentica sostenibilità nella moda - Cut Through the Greenwashing. Strategies for Authentic Sustainability in Fashion
                                Economia & Management, 2025, no. 2, pp.36-54
                            
                        
                            
                                Massi M., PIANCATELLI C., Vocino A., Rojas‐Méndez J. I.
                                Toward D2A: Enhancing Luxury Fashion With Seamless and Immersive Phygital Customer Experiences
                                International Journal of Consumer Studies, 2025, vol.49, no. 2, pp.e70045
                            
                        
                            
                                PIANCATELLI C.
                                L’impatto dell’Intelligenza Artificiale nel settore del lusso e della moda
                                MIT Sloan Mangement Review Italia, 2025, no. 1, pp.58-62
                            
                        
                            
                                TURRINI A., Massi M., PIANCATELLI C.
                                From Corporate Artification to Artification in the Third Sector
                                Journal of Philanthropy and Marketing, 2024, vol.29, no. 4, pp.e1881
                            
                        
                            
                                PIANCATELLI C., DE ANGELIS S.
                                Un approccio innovativo per comunicare il brand
                                Harvard Business Review Italia, Novembre, 2024, pp.98-102