Pubblicazioni recenti
MANDELLI A., ARBORE A., PIANCATELLI C.
Storie, Relazioni e Business: Social Media Marketing nell'era delle piattaforme
Egea, Milano, Italia, 2022
PIANCATELLI C., SOSCIA I.
Le ricerche per la definizione e il controllo della comunicazione di massa in Ricerche di Marketing. Metodologie e tecniche per le decisioni strategiche e operative di marketing - II Ed.
L. Molteni, G. Troilo (a cura di), Egea, chap. 14, pp.549-586, 2022
PIANCATELLI C., MASSI M., MANDELLI A.
Nuove logiche e traiettorie di crescita dell’advertising
Economia & Management, 2022, no. 1, pp.85-93
PIANCATELLI C., Massi M., Vocino A.
#artoninstagram: Engaging with art in the era of the selfie
International Journal of Market Research, 2021, vol.63, no. 2, pp.134-160
PIANCATELLI C., Massi M., Vocino A.
The role of atmosphere in Italian museums: effects on brand perceptions and visitor behavioral intentions
Journal of Strategic Marketing, 2021, vol.29, no. 6, pp.546-566
CARÙ A., MION DALLE CARBONARE P., OSTILLIO M. C., PIANCATELLI C.
The Impact of Technology on Visitor Immersion in Art Exhibitions: Evidence from the Modigliani Art Experience exhibition in Digital Transformation in the Cultural and Creative Industries. Production, Consumption and Entrepreneurship in the Digital and Sharing Economy
Marta Massi, Marilena Vecco, Yi Lin (a cura di), Routledge, chap. 2, 2021