Generoso Branca

Fellow
Knowledge groupMarketing
Ambiti di ricercaMarketing Management
Generoso Branca

Biografia

Pubblicazioni recenti

Download
  • 2025
    Influencer Activism: Insights for Effective Partnership With Brands and Organizations
    D'ARCO, M., G. BRANCA, V. MARINO, R. RESCINITI, "Influencer Activism: Insights for Effective Partnership With Brands and Organizations", Psychology & Marketing, 2025, vol. 42, no. 3, pp. 741-766
  • 2025
    Measuring customer loyalty: Bridging the gap between theory and practice - Misurazione della customer loyalty: un ponte tra teoria e pratica
    BRANCA, G., "Measuring customer loyalty: Bridging the gap between theory and practice - Misurazione della customer loyalty: un ponte tra teoria e pratica", SDA Bocconi Insight, 20 January 2025
  • 2025
    L’analisi del concetto di loyalty: relazione con il brand a quattro dimensioni
    CIACCI, A., A. MANTOVANI, G. BRANCA, "L’analisi del concetto di loyalty: relazione con il brand a quattro dimensioni", Economia & Management, 2025, no. 1, pp. 22-31
  • 2025
    Il modello TCC: trasformare i dati in vantaggio competitivo
    BRANCA, G., A. CIACCI, D. KATRIS, Y. RUBASHKINA, "Il modello TCC: trasformare i dati in vantaggio competitivo", Economia & Management, 2025, no. 1, pp. 42-45
  • 2025
    Il mercato alimentare italiano: comunicare la sostenibilità attraverso il packaging - Green Messaging in Italian Grocery: Communicating Sustainability Through Packaging
    BRANCA, G., Q. SHI, S. VALENTINI, "Il mercato alimentare italiano: comunicare la sostenibilità attraverso il packaging - Green Messaging in Italian Grocery: Communicating Sustainability Through Packaging", Economia & Management, 2025, no. 3, pp. 15-22
  • 2025
    Fostering trust through diversity and inclusion to address contemporary challenges for brands
    BRANCA, G., M. GROSSO, E. ACCONCIAMESSA, M. BARTIROMO, S. CASTALDO, "Fostering trust through diversity and inclusion to address contemporary challenges for brands" in 13th FINT Conference 2025 - Trust Within and Between Organizations, June18-21, 2025, Genova, Italy
  • 2025
    Diversity and inclusion in retail: consumers’ perceptions and brand outcomes
    BRANCA, G., S. CASTALDO, M. GROSSO, "Diversity and inclusion in retail: consumers’ perceptions and brand outcomes" in 31st Recent Advances in Retailing and Consumer Sciences (RARCS) Conference, July 7-10, 2025, Zagreb, Croatia
  • 2024
    Value through diversity: A systematic literature review to understand diversity and inclusion in consumer research
    BRANCA, G., M. GROSSO, S. CASTALDO, "Value through diversity: A systematic literature review to understand diversity and inclusion in consumer research", Psychology & Marketing, 2024, vol. 41, no. 11, pp. 2854-2873
  • 2024
    Un'analisi delle precedenti review sulla loyalty: concettualizzazioni, misurazioni e implicazioni
    BRANCA, G., A. CIACCI, "Un'analisi delle precedenti review sulla loyalty: concettualizzazioni, misurazioni e implicazioni" in La Fedeltà del Cliente. Teoria, Misurazione e Gestione., S. Castaldo (Ed.), Egea, chap. 4, 2024
  • 2024
    Concettualizzazioni, dimensioni e misurazioni della loyalty: una sistematic literature review
    CIACCI, A., A. MANTOVANI, G. BRANCA, "Concettualizzazioni, dimensioni e misurazioni della loyalty: una sistematic literature review" in La Fedeltà del Cliente. Teoria, Misurazione e Gestione., S. Castaldo (Ed.), Egea, chap. 5, 2024

Hai visto 10 elementi su 37