Generoso Branca
Fellow

Biografia
Pubblicazioni recenti
- 2025
Influencer Activism: Insights for Effective Partnership With Brands and Organizations
D'ARCO, M., G. BRANCA, V. MARINO, R. RESCINITI, "Influencer Activism: Insights for Effective Partnership With Brands and Organizations", Psychology & Marketing, 2025, vol. 42, no. 3, pp. 741-766 - 2025
Measuring customer loyalty: Bridging the gap between theory and practice - Misurazione della customer loyalty: un ponte tra teoria e pratica
BRANCA, G., "Measuring customer loyalty: Bridging the gap between theory and practice - Misurazione della customer loyalty: un ponte tra teoria e pratica", SDA Bocconi Insight, 20 January 2025 - 2025
L’analisi del concetto di loyalty: relazione con il brand a quattro dimensioni
CIACCI, A., A. MANTOVANI, G. BRANCA, "L’analisi del concetto di loyalty: relazione con il brand a quattro dimensioni", Economia & Management, 2025, no. 1, pp. 22-31 - 2025
Il modello TCC: trasformare i dati in vantaggio competitivo
BRANCA, G., A. CIACCI, D. KATRIS, Y. RUBASHKINA, "Il modello TCC: trasformare i dati in vantaggio competitivo", Economia & Management, 2025, no. 1, pp. 42-45 - 2025
Il mercato alimentare italiano: comunicare la sostenibilità attraverso il packaging - Green Messaging in Italian Grocery: Communicating Sustainability Through Packaging
BRANCA, G., Q. SHI, S. VALENTINI, "Il mercato alimentare italiano: comunicare la sostenibilità attraverso il packaging - Green Messaging in Italian Grocery: Communicating Sustainability Through Packaging", Economia & Management, 2025, no. 3, pp. 15-22 - 2025
Fostering trust through diversity and inclusion to address contemporary challenges for brands
BRANCA, G., M. GROSSO, E. ACCONCIAMESSA, M. BARTIROMO, S. CASTALDO, "Fostering trust through diversity and inclusion to address contemporary challenges for brands" in 13th FINT Conference 2025 - Trust Within and Between Organizations, June18-21, 2025, Genova, Italy - 2025
Diversity and inclusion in retail: consumers’ perceptions and brand outcomes
BRANCA, G., S. CASTALDO, M. GROSSO, "Diversity and inclusion in retail: consumers’ perceptions and brand outcomes" in 31st Recent Advances in Retailing and Consumer Sciences (RARCS) Conference, July 7-10, 2025, Zagreb, Croatia - 2024
Value through diversity: A systematic literature review to understand diversity and inclusion in consumer research
BRANCA, G., M. GROSSO, S. CASTALDO, "Value through diversity: A systematic literature review to understand diversity and inclusion in consumer research", Psychology & Marketing, 2024, vol. 41, no. 11, pp. 2854-2873 - 2024
Un'analisi delle precedenti review sulla loyalty: concettualizzazioni, misurazioni e implicazioni
BRANCA, G., A. CIACCI, "Un'analisi delle precedenti review sulla loyalty: concettualizzazioni, misurazioni e implicazioni" in La Fedeltà del Cliente. Teoria, Misurazione e Gestione., S. Castaldo (Ed.), Egea, chap. 4, 2024 - 2024
Concettualizzazioni, dimensioni e misurazioni della loyalty: una sistematic literature review
CIACCI, A., A. MANTOVANI, G. BRANCA, "Concettualizzazioni, dimensioni e misurazioni della loyalty: una sistematic literature review" in La Fedeltà del Cliente. Teoria, Misurazione e Gestione., S. Castaldo (Ed.), Egea, chap. 5, 2024
Hai visto 10 elementi su 37

