Marco Aurelio Sisti

Marketing and Sales
Marco Aurelio Sisti
Associate Professor of Practice
Sales
marco.sisti@sdabocconi.it

Download v-card Download pdf

Biography

Latest publications

SISTI M. A., GUENZI P., CAIOZZO P. (Eds.) Gestire le vendite. L'eccellenza nel sales management. II edizione Egea, Milano, Italy, 2020
SISTI M. A. La centralità del cliente nell’era digitale: nuove sfide per la forza commerciale in Marketing. Una disciplina fantastrica. Omaggio a Enrico Valdani B. Busacca, M. Costabile(Ed), Egea, pp.473-484, 2018
GUENZI P., SISTI M. A. Le 7S della sales transformation Economia & Management, 2017, vol.1, pp.36-44
SISTI M. A. Designing and implementing a key account management strategy in Sales Management: A Multinational Perspective P. Guenzi, S. Geiger(Ed), Palgrave Macmillan, pp.71-96, 2011
SISTI M. A. Formazione e ricerca internazionale sul channel marketing & retail management Economia & Management, 2011, no. 4, 2011, pp.46-47
Gelosa E., Groaz G., SISTI M. A. L'eccellenza nel channel & retail management in IBM in Marketing & sales excellence. Come trasformare competenze di marketing in performance di successo F.Ancarani (Eds),Egea, pp.163-168, 2011

Related Articles

Excellence in Sales Management
Required time 3 min
Sales and digital: a strategic transformation
Required time 5 min

Director

EMMS
Executive Master in Marketing & Sales.
In partnership with Esade
Language ENGLISH
Total duration 13 Months
Start date 14 Mar 2022