Deborah Raccagni

Marketing and Sales

Biography

Latest publications

PIANCATELLI C., RACCAGNI D., MASSERINI S. Il ruolo strategico dei social media nel mutato contesto degli eventi 2021, Harvard Business Review Italia, Italy
PIANCATELLI C., MASSI M., RACCAGNI D. Marketing Experiential Events Through New Media: The Ferragnez Wedding Case in Handbook of Research on New Media Applications in Public Relations and Advertising Elif Esiyok (Eds),IGI Global, chap. 8, pp.133-148, 2020
RACCAGNI D. Il valore del content marketing, online in Marketing Una Disciplina Fantastica B. Busacca, M. Costabile(Ed), Egea, pp.439-458, 2018
RACCAGNI D. Channel management in Marketing@Bocconi E. Valdani(Ed), Egea, chap. 19, pp.521-550, 2016
CIRRINCIONE A., RACCAGNI D. Identificare il mercato obiettivo: definizione e segmentazione del mercato in Marketing@Bocconi E.Valdani (Eds),Egea, chap. 6, pp.139-182, 2016
BUSACCA B., Chizzoli C., RACCAGNI D. (Eds.) Customer Value Analysis. Problems and Applications Egea, Milano, Italy, 2014