Latest publications
MOTTIRONI C.
Il turismo di montagna in transizione
Economia & Management, 2022, no. 3, pp.33-37
DI SALLE M., MOTTIRONI C.
Nomadismo digitale come opportunità per il turismo
Economia & Management, 2022, no. 1, pp.52-57
ANTONIOLI M., MOTTIRONI C.
Wine and food tourism and place identity: the strategic role of local networks in Place branding. Connecting tourist experiences to places
Pantea Foroudi, Chiara Mauri, Charles Dennis, T.C.Melewar (Eds),Routledge, chap. 15, 2019
ANTONIOLI M., MOTTIRONI C. (Eds.)
Turismo
Egea, Milano, Italy, 2016
ANTONIOLI M., VIGANÃ’ G., MOTTIRONI C.
Il turismo delle Alpi: governare la sostenibilità in Popolazione e cultura: le Alpi di oggi
F.Corrado, CIPRA Italia, Presidenza Italiana della Convenzione delle Alpi per lo sviluppo alpino sostenibile (Eds),Franco Angeli, chap. 3, pp.37-47, 2014
ANTONIOLI M., MOTTIRONI C., Sartori A.
Tourist destination brand equity and internal stakeholders: An empirical research
Journal of Vacation Marketing, 2012, pp.327-340