Bruno Busacca

Marketing and Sales

Biography

Latest publications

BERTOLI G., BUSACCA B., CHIZZOLI C. (Eds.) Customer-based view Egea, Milano, Italy, 2019
BUSACCA B., OSTILLIO M. C. Dare valore al Brand - Collana Il Management Egea, Milano, Italy, 2019
BUSACCA B., ESTES Z. C., BROTTO Luisa The value of art in marketing: An emotion-based model of how artworks in ads improve product evaluations Journal Of Business Research, 2018, vol.85, pp.396-405
BUSACCA B., BERTOLI Giuseppe, MACCIANI Alberto Brand purpose: l'esperienza di Sunlight in Indonesia Micro & Macro Marketing, 2018, no. 3, pp.481-502
ARBORE A., BUSACCA B. Come sta cambiando il marketing in Business next. Non è solo questione di tecnologie A.Beltratti, A.Bezzecchi (Eds),Egea, chap. 2, pp.27-56, 2018
BUSACCA B., OSTILLIO M. C., ANTONUCCI Alessandro Il brand come piattaforma: il caso delle società di calcio Economia & Management, 2018, vol.5-6, pp.109-118

Related Articles

Art is good for the brand
Required time 5 min
Brand Purpose: il motore per la ripartenza
Required time 58 min 49 sec
Good communication practices in times of crisis
Authors
Required time 5 min