Bruno Busacca

Marketing and Sales

Biography

Latest publications

BUSACCA B., OSTILLIO M. C. Brand management: fra Ritorno al futuro e Interstellar Economia & Management, 2022, no. 4, pp.69-75
BUSACCA B., COSTABILE M. Consumatore aumentato. L’innovazione del consumatore per superare la crisi in Innovazione e Management: Omaggio a Salvio Vicari G. Bertoli, S. Castaldo, P. Cillo, G. Troilo, G. Verona (Eds),Egea, pp.449-460, 2022
BUSACCA B., BERTOLI G., OSTILLIO M. C. La Marca. Costruzione, Sviluppo, Valutazione Egea, Milano, Italy, 2022
BUSACCA B. La customer centricity nell’agribusiness in Agribusiness. Management dell’azienda agricola V. Fiorillo, M. Lo Zoppo(Ed), Egea, chap. 8, pp.223-272, 2022
OSTILLIO M. C., BUSACCA B., BERTOLI G. Lineamenti di Brand Management Egea, Milano, Italy, 2021
BERTOLI G., BUSACCA B. Brand purpose: l’impatto sociale della marca in Scritti in onore di Giuseppe Tardivo S. Bresciani, M. Viassone (Eds),Giappichelli Editore, pp.1-8, 2021

Grants & Honors

Teaching Award - Graduate School - Università Commerciale Luigi Bocconi , 2021

Related Articles

The brand is center stage – again
Required time 6 min
Companies built on customer trust
Authors
Required time 7 min
Art is good for the brand
Required time 5 min