Iolanda D'Amato

Strategy and Operations

Biography

Latest publications

D'AMATO I., BELVEDERE V., PAPADIMITRIOU T. Illegitimate trade in the fashion industry: relevance and counterstrategies in the Italian context Journal of Business & Industrial Marketing, 2019, vol.34, no. 8, pp.1654-1667
D'Amato I. La filiera del vero. Contraffazione e autenticitĆ  dei prodotti Made in Italy Egea, Milano, Italy, 2016
D'AMATO I., BETTUCCI M., PEREGO A., POZZOLI E. Incontri ravvicinati con lā€™omnicanalitĆ  Economia & Management, 2016, no. 3, pp.28-33
Dā€™AMATO I., BETTUCCI M., PEREGO A., POZZOLI E. OmnicanalitĆ . Assicurare continuitĆ  allā€™esperienza del cliente Egea, Milano, Italy, 2016
D'Amato I. Dalla dichiarazione dei redditi al controllo degli accessi per gli stadi: la ricetta del Gruppo Zucchetti per il successo Economia & Management, 2014, no. 3, pp.39-47
D'Amato I., Papadimitriou T. Legitimate vs illegitimate: the luxury supply chain and its doppelganger International Journal of Retail & Distribution Management, 2013, vol.41, no. 11/12, pp.986-1007